شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ نامه سرگشاده عضو شورای اسلامی شهر برازجان به مدیران سیمان دشتستان
فکرشهر: حق آلایندگی كه ندادید، پست های حساس مدیریتی را هم از جوانان این دیار دریغ كردید، در عرصه ورزش كه دست جوانان را در حنا گذاشتید، در روزهای كرونایی هم كه رهایمان كردید، سیمانتان را به بهانه تعمیرات به این مردم نمی فروشید؟
کد خبر: ۷۷۹۸۴
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: در پی کمبود سیمان در استان بوشهر و به ویژه دشتستان، وحید مصدق ـ عضو شورای اسلامی شهر برازجان ـ در نامه ای سرگشاده به مدیران شرکت سیمان دشتستان، آنان را ناتوان در مدیریت عنوان کرده و گفته که این کارخانه به یک وصله ناجور در منطقه تبدیل شده که نه تنها سودی برای مردم ندارد، بلکه ضرر هم می رساند.

در نامه «وحید مصدق» که برای «فکرشهر» ارسال شده، آمده:

«كارخانه سیمان دشتستان، مدت هاست ساز ناكوكی در این منطقه می زند، مدت هاست به جای آن كه كمك حال مردم این منطقه باشد، به یک وصله ناجور تبدیل شده كه به جای سود رساندن برای این مردم، چیزی جز ضرر در پی ندارد.

مدیران ناتوان  كارخانه سیمان دشتستان:

حق آلایندگی كه ندادید، پست های حساس مدیریتی را هم از جوانان این دیار دریغ كردید، در عرصه ورزش كه دست جوانان را در حنا گذاشتید، در روزهای كرونایی هم كه رهایمان كردید، سیمانتان را به بهانه تعمیرات به این مردم نمی فروشید؟

شما اگر ذره ای مدیریت داشتید تعمیراتتان را به جای مهرماه در تابستان آغاز می كردید؛ آیا نمی دانید باتوجه به شرایط آب و هوایی این منطقه، در این ایام، ساخت و ساز در برازجان به اوج می رسد؟ آیا می دانید به خاطر بی مدیریتی شما تمام کارها و اقدامات عمرانی در این شهر تعطیل شده است؟ 

آنچه در ذهن من و تمامی این مردم به یك سوال بزرگ تبدیل شده این است كه چرا كارخانه های سیمان در مناطقی دیگر خدمات بزرگ  یه مردم می رسانند اما كارخانه سیمان دشتستان همواره از تمامی مسوولیت های اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و ورزشی شانه خالی می كند؟ کافیست یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید تا متوجه شوید سیمان هرمزگان چه خدمات گستره ای به مناطق اطرافش رسانده است؛ اما سیمان دشتستان حاصل و چیزی جز آلایندگی و بیماری برای این مردم در پی نداشته است.

بی مدیریتی شما امروز زبانزد خاص و عام است، چرا كه می شد با مدیریت صحیح و برنامه ریزی مناسب و همچنین نیاز سنجی از بازار، به اندازه كافی سیمان ذخیره كرد تا امروز صنعت ساختمان سازی در شهر به حالت تعطیل در نیاید.

متاسفانه عامل اصلی وضع پیش آمده، مدیریت فاجعه بار، نداشتن اطلاعات صحیح در مورد منطقه و یا فرستادن سیمان مورد نیاز شهر برازجان به مناطقی دیگر است.

به راستی وقتی افراد متخصص و متعهد بومی داریم، چرا باید از افراد غیر دلسوز و ناآگاه با حقوق های نجومی در منطقه استفاده شود؟ وجود دکتر رئیسی که امروز نفر دوم وزارت بهداشت است و البته افراد لایق دیگر در این منطقه، مهر تاییدی بر لیاقت این جوانان است.

در انتها از دکتر ابراهیم رضایی، نماینده جوان شهرستان دشتستان، ورود به حوزه مدیریتی و انتصابات افراد غیر بومی در این کارخانه را تقاضا دارم.

نظرات بینندگان
عیسی تاج پرست
|
-
|
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
سلام. ما الان چندین روز هست که در به در به دنبال سیمان هستیم و سیمانی سیما نیست. این سیمانها کجا می روندد؟

چرا کسی از رییس  روسای کارخونه سوالی نمی کند که چرا امروز موج نارصایتی مردم را بوجود آوردید؟

 
علی باقری
|
-
|
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
سلام خدا قوت بر جناب آقای مصدق.  والله ما مدتهاست دنبال سیمان میگردیم کار ساخت وسازمون لنگ شده سیمان رو به تعدا اندک اونم به قیمت 32500تومن  خریدم این انصاف نیست تو این اوضاع بد اقتصادی مردم رو بیشترو بیشتر تو منگنه قرار بدن ما از مدیران ومسئولین کارخونه سیمان جواب میخوایم باید پاسخگو باشند
حمید حسینی
|
-
|
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
سلام مهندس و درود بر شما خواهشا پیگیری رو بیشتر از شرکت سیمان بکنید هر چند که یک دست صدا ندارد و شما خودتان تنها مقابل شرکت سیمان ایستاده اید ولی باز هم چشم و امیدمان به شماست .تشکر
مصطفی اقلیما
|
-
|
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
حرف حق و حساب همینه
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
رضایی کره جنوبه سرویس کرد و خرما رو هم وزارتخونه کرد الان خلیج فارس رو هم آسفالت و سیمانی میکنه . عامو جون خت پوی ابریم وسط نکش
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر