پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۰۴۶
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: هنرمندان بوشهری با درخشش در بخش‌های مختلف چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان افتخار آفرین شدند.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز شنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت درگذشت محمود صادقی عکاس برجسته و پیشکسوت بوشهری گفت: ۱۵ هنرمند موسیقی از استان بوشهر در بخش‌های سه تار، آواز، نی انبان، تکنوازی دمام، ضرب تمپو، نوازندگی نی جفتی و عود جشنواره حائز رتبه های اول و دوم و شایسته تقدیر شناخته شدند.

فاطمه کرمپور افزود: ماهان فولادی و ایلیا بازیاری در بخش سه تار و علیرضا بهرام پور در رشته نوازندگی نی انبان به عنوان نفرات نخست معرفی شدند.

وی اظهار داشت: عرفان سعیدی و بردیا بهرام نژاد مقام دوم بخش نی انبان جشنواره را کسب کردند.

کرمپور ادامه داد: حسین عاشوری در بخش آواز، حمید مصطفایی، پوریا میرزایی، مهدی بنیاد و سیده یسنا فاطمی در بخش نی انبان، آرمین نکیسا و حسین واجب فرد در بخش تکنوازی دمام، پارسا پالیزدان در بخش ضرب تمپو، مبین مظلوم زاده در نوازندگی نی جفتی و میلاد مقاتلی مطلق در عود شایسته تقدیر معرفی شدند. 

وی عنوان کرد: جشنواره ملی موسیقی جوان یکی از رویدادهای برتر فرهنگی و هنری کشور و فرصت مناسبی برای شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان و جوانان است که همواره هنرمندان این استان در آن خوش درخشیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تبریک به جامعه هنری این استان بخاطر کسب عنوان‎های مختلف این جشنواره  گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب تر در جشنواره‌های آینده مقام‌های بیشتری کسب شود. 

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان جمعهشب در تالار وحدت تهران برگزار و از صفحۀ اینستاگرام انجمن موسیقی ایران پخش شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر