پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۳۹
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر از پرداخت ۲۳ درصد اعتبارات مصوب جهش تولید در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات مصوب برای اجرای طرح‌ها در قالب جهش تولید در استان بوشهر مصوب شده است.

وی از پرداخت ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب جهش تولید در قالب طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر خبر داد و گفت: برای تسویه بدهی دستگاه‌های اجرایی به اشخاص حقیقی و حقوقی مانند پیمانکاران از طریق بانک‌ها به صورت تهاتر، استفاده از ظرفیت تبصره ۵ قانون بودجه ضروری است.

گراوند با بیان اینکه بانک‌ها باید در توسعه استان بوشهر بیشتر نقش‌آفرینی کنند افزود: منابع و مصارف بانک‌ها و نقش آنها در توسعه استان بوشهر مشخص شود.

نقش بانک‌ها در توسعه استان افزایش یابد

وی اظهار داشت: باید گردش مالی و اعتباری واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر در بانک‌های استان مورد توجه قرار دهند تا نقش بانک‌ها در توسعه استان افزایش یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص یارانه سود تسهیلات برای کمک به بانک‌ها و واحدهای تولیدی در تسریع اجرای طرح‌های تولیدی افزود: این اعتبار کمک بزرگی به روند پرداخت تسهیلات به واحدها می‌کند که باید از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر