جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۵۷۴
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۹

فکرشهر: ویروس کرونا علاوه بر تعطیلی تعدادی از واحدهای تولیدی، خدماتی، صنعتی، گردشگری، هتل داری، رستوران ها و... آسیب زیادی به کسب و کارهای نوپا زد که یکی از مهمترین مسائلی که باعث آسیب زدن به کسب و کارها شد، کاهش مشتریان بود.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خارگ، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خارگ گفت: در راستای اجرای بند الف تبصره 18 قوانین بودجه سنواتی برنامه ششم توسعه و در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی با هدف تحرک بخشی به بازار کار، حمایت از کارفرمایان، صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و ایجاد اشتغال با ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی با استفاده از جذب نیروی کار جدید می توانند از این طرح استفاده کنند.

ماشااله دوستان اظهار داشت: افراد واجد شرایط این طرح فارغ التحصیلان دانشگاهی دارای مدرک لیسانس و بالاتر حداکثر سن 38 سال، ثبت نام در سامانه، و در مجموع حداکثر سابقه بیمه تامین اجتماعی آنها از 36 ماه کمتر باشد.

وی افزود: کارفرمایان نیز باید دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور کد بیمه کارگاهی و ثبت نام در سامانه را انجام داده باشند.

متقاضیان می توانند به آدرس اینترنتی Moshavegh.mcls.gov.ir  مراجعه و ثبت نام نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر