جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۹۸۲
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جم گفت: این شهرستان با مقاوم سازی ۲هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی روستایی، رتبه نخست اجرای این طرح در استان بوشهر را دارد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، غلامرضا بهمنی در نشست با امام جمعه شهرستان جم افزود: از کل واحدهای مقاوم سازی شده در این شهرستان یک هزار و ۱۰۰ واحد در هفت سال دولت تدبیر و امید مقاوم سازی و تحویل مردم شده است.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود بخش قابل توجهی از واحدهای باقی مانده روستایی شهرستان جم نیز امسال و سال آینده مقاوم سازی و تحویل مردم شود.

بهمنی اضافه کرد: از سال ۹۳ تاکنون ۲۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان جم با پنج میلیارد تومان اعتبار احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 وی یادآور شد: همچنین در این مدت ۴۲ بوستان امید نیز برای شهرستان جم  تعریف شده که از این تعداد ۳۹ بوستان احداث و مابقی تکمیلی است که از این تعداد ۲۸ واحد با سه میلیارد تومان اعتبار بهره برداری و مابقی نیز در دست اجرا هستند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جم گفت: سال گذشته ۱۲هزار کیلومتر از معابر روستایی این شهرستان نیز با پنج میلیارد ریال اعتبار آسفالت شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۴۳ پروژه عمران روستایی با ۱۲میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات مناطق نفت خیز در شهرستان جم تعریف شده که از این شمار تاکنون ۳۵ پروژه مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی در دست احداث هستند.

امام جمعه جم گفت: بنیاد مسکن بعنوان یکی از یادگارهای بنیانگذار انقلاب اسلامی منشا تحولات عظیم و ماندگاری در روستاها بوده و هست، بطوری‌ که هیچ دولتی نمی‌تواند نقش‌آفرینی این نهاد انقلابی را در عمران روستاها و شهرها نادیده بگیرد.

حجت‌الاسلام محمد محمدی افزود: عملکرد بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های مهم و اساسی شهرستان جم قابل تقدیر است و انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر منابع طبیعی و اداره ثبت اسناد با همکاری بنیاد مسکن نسبت به واگذاری زمین مورد نیاز مردم و صدور سند مالکیت روستایی اقدام کنند.

وی بر ضرورت حمایت بیشتر دولت از بنیاد مسکن در خصوص اجرای پروژه‌های تاثیرگذار در شهرستان جم تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر