سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۱۳
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به تلاش برای شناسایی موارد ابتلای کرونا در استان، گفت: از این هفته حجم تست گیری‌های کرونا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در حاشیه اجرای طرح جامع محدودیت‌های هوشمند مقابله با کرونا اظهار داشت: انتظار داریم با اعمال این محدودیت‌ها و همکاری مردم شاهد کاهش آمار ابتلاء و بستری و فوتی‌های کرونا در استان باشیم.

وی هدف اجرای طرح جامع اعمال محدودیت‌های هوشمند مقابله با کرونا را جلوگیری از گسترش کرونا و کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر دانست و اضافه کرد: این طرح به مدت دو هفته در استان بوشهر اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح محدودیت هوشمند برای شهرهای استان بوشهر از وضعیت قرمز، نارنجی و زرد افزود: در صورتی که مردم همکاری کنند و وضعیت بهبود یابد، این محدودیت‌ها برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارمندان در صورت داشتن نامه از اداره خود مشکلی برای تردد نخواهند داشت، اضافه کرد: همکاری همه مردم و مسئولان در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند ضروری است.

گراوند از افزایش حجم تست گیری های کرونا در استان بوشهر در این هفته خبر داد و بیان کرد: گروه‌هایی از بسیجیان در قالب بیماریابی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمک خواهند کرد تا موارد نهفته شناسایی شود.

طرح جامع اعمال محدودیت‌های هوشمند مقابله با کرونا همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر