پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۶۶
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱

فکرشهر: استانداربوشهر گفت: برای تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن بوشهر- شیراز کارگروهی ویژه برای تعیین تکلیف معدن این پروژه با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری تشکیل شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست شورای معادن استان بوشهر افزود: این کارگروه با مدیریت معاون امور عمرانی استانداری و با حضور مدیران کل دفتر فنی استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان برای تعیین تکلیف معدن پروژه راه آهن تشکیل شود.

وی  بیان کرد: راه آهن بوشهر- شیراز  از نان شب برای توسعه استان بوشهر واجب تر است و همه دستگاه های اجرایی مربوطه باید زمینه تسریع در اجرای این پروژه را فراهم کنند.

استاندار بوشهر افزود: با پیگیری های صورت گرفته، در ۲ سال اخیر اعتبارات مربوط به پروژه راه آهن به صورت ۱۰۰ درصد اختصاص یافته است و اهمیت این پروژه برای استان بر کسی پوشیده نیست.

گراوند در بخش دیگری از این نشست بر حل مشکل معادن در نقاط مختلف استان تاکید کرد و گفت: در زمینه تعیین تکلیف معادن استان، توجه به خطوط گاز و ایمنی خطوط در مسیر معادن مورد توجه ویژه باشد.

در این نشست پس از بررسی پرونده‌‎های مختلف معادن در استان، مقرر شد فرصتی ۲ ماهه برای فعال سازی معادن غیرفعال داده شود و اگر در این مدت بهره بردار اقدامی برای فعال کردن معادن نکرد، فرایند مزایده معادن و واگذاری آن به بهره بردار جدید انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر