سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۶۸
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم گفت: در اجرای طرح جامع اعمال محدودیت‌های کرونایی، چاپ هرگونه آگهی تشییع و ترحیم در چاپخانه‌ها و کافی‌نت‌های سطح شهرستان ممنوع است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد طاهری روز یکشنبه در جلسه پدافند غیرعامل با دستور کار بررسی اعمال محدودیت‌های کرونا در دیلم افزود: این تصمیم به منظور حفظ سلامتی شهروندان اتخاذ می‌شود و برای اجرای کامل و دقیق آن اتاق اصناف باید نظارت مستمر بر چاپخانه‌ها و کافی نت‌ها داشته باشد.

وی اظهارکرد: محدودیت‌های ورود و خروج در شهرستان دیلم اجرا می‌شود و از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی ممانعت به عمل می‌آید.

وی افزود: جاده‌های فرعی خاکی اطراف ایست و بازرسی گلوگاه با هماهنگی اداره راه و شهرسازی و نیروی انتظامی مسدود می‌شود.

طاهری ادامه داد:  مشاغل گروه‌های شغلی ۳ و ۴ با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان دیلم تعطیل هستند و برگزاری هرگونه مراسم فرهنگی هنری و مذهبی در مساجد و مصلاها و سالن‌های فرهنگی هنری در مدت ۲ هفته ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه جرائم تخلفاتی ورود به شهرستان دیلم طبق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در وضعیت نارنجی اعمال می‌شود گفت: پلیس راهور با همکاری راهداری در نصب بنر ویژه جرائم تخلفاتی برابر بخشنامه ستاد ملی کرونا اقدام کند.

معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم اظهارکرد:  شهرداری‌های دیلم و امام حسن به نصب بنر پرهیز از تجمع در آرامستان‌ها اقدام کنند و نظارت داشته باشند.

وی گفت: بسیج و نیروهای مردمی با درخواست نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تأمین امنیت، کمک خواهند کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: خطر ابتلا به بیماری کرونا در تجمع‌ها و دورهمی‌های کوچک بسیار بالاتر از تردد  در جاده‌ها است.

ایرج زنده بودی افزود: از مجموع ۱۴۰۰ نفری که در شهرستان از آنان نمونه تشخیص کرونا گرفته شده‌است، تاکنون ۵۵۴ مورد مثبت ثبت‌ شده‌است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دیلم  اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، ۲۲ نفر بر اثر مبتلا به این بیماری فوت کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر