جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۳۲۶
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۶

فکرشهر: معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: جزیره شیف در شهرستان بوشهر تبدیل به قطب گردشگری و تفریحی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، هادی درفشی ظهر چهارشنبه در بازدید از روند تکمیل پروژه مجتمع مسکونی ویلایی ۱۰۰ واحدی جزیره شیف از توابع شهرستان بوشهر اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هکتار اجرایی شده است.

وی افزود: جانمایی بسیار خوبی که برای واحدهای تجاری در این مجتمع مسکونی- تجاری صورت گرفته، فرصت مناسبی برای ارائه محصولات مورد نیاز مردم با قیمت‌ها و کیفیت مطلوب را فراهم می‌آورد تا جایی که جزیره شیف قطب گردشگری و تفریحی شود.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، احداث این واحدهای مسکونی - تجاری در راستای روند بهبود وضعیت معیشتی و سکونتگاهی اهالی این جزیره را مثبت ارزیابی کرد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این بازدید با بیان اینکه واحدهای مسکونی با نظارت مهندسین ساخته شده است، گفت: یک مجموعه مسکونی در محیط دو هکتاری ایجاد شد که زیربنای این مجتمع ۱۲ هزار و ۷۴۷ مترمربع برای ۱۰۰ واحد مسکونی ویلائی است و هر کدام از این واحدهای مسکونی دارای ۴۱ مترمربع حیاط است.

سالار عبداللهی اظهار کرد: مجموعه مسکونی ۱۰۰ واحدی در جزیره شیف ۵۰ بلوک دو طبقه است که زیر بنای هر واحد ۱۲۰ متر اجرا شده است و به صورت قیمت مصوب دولتی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: واحدهایی که در جزیره شیف ایجاد شده است با سازه‌های اسکلت بنایی با دیوار باربر کلاف بتونی ایجاد شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر