جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد:
فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: از اولین روز اجرایی شدن محدودیت های ستاد کنترل کرونا تا کنون  در حدود ششصد و ۴۶ بازدید مشترک توسط بازرسان بهداشتی و نمایندگان ادارات مختلف در سطح شهرستان  انجام گرفته است....
کد خبر: ۷۹۳۸۰
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: از اولین روز اجرایی شدن محدودیت های ستاد کنترل کرونا تا کنون  در حدود ششصد و ۴۶ بازدید مشترک توسط بازرسان بهداشتی و نمایندگان ادارات مختلف در سطح شهرستان  انجام گرفته است. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، ماریا خویش دوست افزود: با شروع محدودیت های کرونایی از اول اذر ماه ، طبق برنامه ریزی ستاد کرونای شهرستان ، در چهار روز اجرای طرح ، ۳۲ اکیپ بازرسی مشتمل بر ۸۵ بازرس از بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و ادارات مرتبط از بانک ها، ادارات، دفاتر پیشخوان، اموزشگاه ها و کلیه صنوف و اماکن عمومی شهرستان بازدید به عمل آوردند. 

خویش دوست تصریح کرد: در این بازدیدها که با هدف بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در گروه شغلی ۱ و ۲ صورت پذیرفت، بیش از ۳۷۰ بازدید در قالب گشت مشترک و بیش از ۲۴۷ بازدید نیز از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، اماکن عمومی و کارگاههای صنعتی انجام گرفته است . 

وی بیان کرد: در همین مدت ۲۶ واحد صنفی مختلف که شامل  باغ شهری، تالار پذیرایی، سوپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای، صنف های بازار روز و نانوایی بوده اند، به علت عدم رعایت قوانین و پروتکل های ابلاغی با همکاری نماینده دادستان و  نیروی انتظامی ، پلمب شدند.

ماریا خویش دوست همچنین گفت: در این مدت ۸۷ اخطاریه برای صنوف مختلف صادر و یک واحدصنفی متخلف نیز به اداره تعزیرات معرفی شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان با اعلام این موضوع تصریح کرد: بازرسی و نظارت ها به صورت جدی و با قوت تمام تا پایان طرح در شهر برازجان و تمامی بخش های شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان گرامی و صاحبان صنوف و مشاغل با همکاری کامل با بازرسین ستاد کرونای شهرستان میتوانند در شکست این بیماری کادر بهداشت و درمان را یاری نمایند.

ماریا خویشدوست با اشاره به قرار داشتن شهرستان در وضعیت نارنجی  و نیاز به همراهی تک تک افراد، از مردم خواستند با پرهیز از شرکت در دورهمی ها و تجمعات مجالس شادی و عزا، در شکست کامل این بیماری ستاد کرونا را حمایت نمایند و در روزهای خوب دوره پسا کرونا، جشن پیروزی را به نظاره بنشینند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر