پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۶۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۷۹۳۸۳
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۶۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ۳۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته ۱۸ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۵ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۳۷ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعد‌اد در حال حاضر ۱۸ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امروز خوشبختانه فوت ناشی از کرونا در استان بوشهر گزارش نشده است.

دبیر ستاد کرونا در استان با اشاره به اینکه تاکنون فوتی های مثبت استان بوشهر به ۷۹۶ مورد رسیده است اظهار داشت: از  ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶ هزار و ۷۸۲  مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است.

دکتر کشمیری تأکید کرد: ماسک زدن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست.

آمار کرونا در ایران، 6 آذر 1399

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۶ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۳۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۰۸ هزار و ۳۴۶ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۶ هزار و ۶۸۹ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۳۳ هزار و ۲۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری گفت: ۵۸۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون پنج میلیون و ۹۵۵ هزار و ۷۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته وی، استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر