جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۴۶۹
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به شدت بارندگی مسیر رفت و برگشت ۲ جاده روستایی شامل راه ارتباطی هفت روستا در شهرستان دیلم این استان به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی بسته است.

به گزارش فکرشهر، جهانگیر دهقانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر این اساس راه‌های ارتباطی روستاهای چاه تلخ- خواجه گیر- مال شهاب و  بویرات - شیخ زنگی- بنی احمد- باباحسنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی از روز پنجشنبه وارد استان بوشهر شده و براساس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی فعالیت آن تا روز دوشنبه در این استان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: با توجه به ادامه دار بودن بارندگی‌ها و آبگرفتگی معابر و جاده‌ها انتظار می‌رود رانندگان موارد ایمنی را رعایت کنند. 

دهقانی ادامه داد: در زمان حاضر همه راه‌های ارتباطی اصلی استان بوشهر باز است و هیچ مشکلی در زمینه رفت و آمد وسائل نقلیه وجود ندارد.

وی از شهروندان خواست در زمان بارندگی از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آبراه‌ها، سدها، بندها، کانال‌های آبیاری و دیگر تاسیسات آبی خودداری کنند.

دهقانی یادآور شد: در شرایط سیلاب حضور در حاشیه رودخانه‌ها، آبراه‌ها و شبکه‌های آبیاری برای عکاسی و فیلمبرداری امری خطرناک و احتمال بروزآسیب‌های جبران ناپذیر وجود دارد همچنین از توقف، اتراق و عبور و مرور در این محدوده‌ها پرهیز شود.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی از روز پنجشنبه وارد استان بوشهر و در زمان حاضر بیشترین تمرکز  فعالیت آن در شمال و مرکز این استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر