پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۵۰۲
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شهادت مظلومانه "محسن فخری زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در عملیاتی تروریستی قرینه ای برضعف و اضمحلال استکبار جهانی در برابر عظمت علم، فناوری و اراده ایرانیان و دانشمندان پیشرو آن قلمداد می شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند شامگاه شنبه در پیامی به مناسبت شهادت "محسن فخری زاده" اعلام کرد: این اقدام مذبوحانه نشان داد استکبار جهانی بنای پذیرش توفیق‌های علمی و فناوری ملت ایران را ندارد و همواره ترور سازمان یافته را در راس برنامه های خود تعریف کرده است.

وی بیان کرد: بدون تردید اینگونه اقدمات نه تنها موجب توقف نظام جمهوری اسلامی نمی شود بلکه با تقویت اتحاد ملی، مستحکم تر و با اقتدار  مسیر توسعه و پیشرفت خود را ادامه خواهد داد.

گراوند در این پیام با محکون نمودن این ترور ناجوانمردانه و علم ستیزانه، شهادت چهره برجسته علمی و هسته ای کشورمان را به محضور رهبر معظم انقلاب، همکاران ایشان در وزارت دفاع، خانواده و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفت و برای آن بزرگوار علو درجات را از درگاه واسعه الهی خواستارشد.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر