شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جسد «علی اصغر موسوی زاده» برادر «سید محمد موسوی زاده» که چندی پیش خودکشی کرده بود در سواحل بندر دیر پیدا شد...
کد خبر: ۷۹۶۶۹
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: جسد «علی اصغر موسوی زاده» برادر «سید محمد موسوی زاده» که چندی پیش خودکشی کرده بود در سواحل بندر دیر پیدا شد.

به گزارش «فکرشهر»، مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر استان بوشهر به ایرنا گفت: غروب روز دوشنبه جسد یک کودک غرق شده اهل دیر توسط صیادان در اسکله این بندر از آب خارج شد.

حسین ناظمیان پور روز سه شنبه افزود: ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه غرق شدن یک کودک هشت ساله در اسکله صیادی بندر دیر به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اعلام و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از این پایگاه  به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: جسد این کودک که روی آب شناور بود توسط صیادان از آب خارج و با نداشتن علایم حیاتی به مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) دیر انتقال یافت.

مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر ادامه داد: در مرکز خدمات جامع سلامت تلاش تیم پزشکی و پرستاری با انجام عملیات احیا موفقیت آمیز نبود و فوت کودک اعلام شد.

ناظمیان پور گفت: در ادامه جسد برای اقدامات و تحقیقات بیشتر به پزشک قانونی انتقال داده شد.

یکی از کارکنان اورژانس دیر نیز درباره این حادثه به ایلنا گفت: در اطلاعی که به اورژانس دادند عصر دیروز کودکی هفت ساله از روی آب گرفته شد که در زمان حضور نیروهای اورژانس از غرق شدن این پسر بچه ۳۰ دقیقه گذشته بود.

رئیس اداره بهزیستی دیر نیز گفت: «علی اصغر موسی زاده» به علت معلولیت ذهنی و گفتاری تحت پوشش این اداره قرار داشت.

محمد کرمی افزود: این کودک خدمات مستمر و غیر مستمر دریافت می کرد و تا قبل از ویروس کرونا هم در مرکز آموزش روزانه معلولان(طلوع) آموزش می‌دید.

وی با بیان این که خانواده این کودک نیزبه صورت جداگانه تحت پوشش بهزیستی هستند و خدمات مستمر و غیر مستمر دریافت می‌کنند ، افزود: نیروهای بهزیستی به صورت هفتگی با این خانواده دیدار می‌کردند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، براساس مشاهدات و شواهد عینی، این کودک، «علی اصغر موسوی زاده»، برادر «سید محمد موسوی زاده» است که مهرماه امسال، خودکشی کرد و علت خودکشی او، فقر و نداشتن تبلت و گوشی هوشمند برای درس خواندن و ادامه تحصیل عنوان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر