پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر:
کد خبر: ۷۹۶۷۱
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان بوشهر گفت: رصد سلامت مسافران در پایانه‌های این استان بصورت مداوم از طریق این سامانه استعلام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی شهابی روز سه‌شنبه افزود: از زمان اتصال شرکت‌های مسافربری جاده‌ای بوشهر به این سامانه تاکنون سلامت ۹ هزار و ۵۰۶  نفر استعلام شده‌است که براساس نتایج این استعلام‌ها هیچ مورد مثبتی از مبتلا به ویروس کرونا در میان مسافران نبوده‌است.

وی افزود: بر اساس آمارها، همه ۳۸ شرکت حمل و نقلی فعال در استان بوشهر، پیش از صدور بلیت، سلامت متقاضی را از لحاظ ابتلا به کرونا بررسی کرده‌اند و این عملکرد به طور مداوم از سوی معاون حمل و نقل کنترل و نظارت می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: استعلام وضعیت سلامتی مسافران در پایانه‌های مسافربری همچنان ادامه دارد و محدود به اعمال محدودیت‌های ۲ هفته نخست آذر ماه نمی‌شود.

شهابی یادآور شد: شرکت‌های مسافربری جاده‌ای، دریایی و هوایی این استان از روز دوشنبه به سامانه استعلام از وضعیت سلامت مسافران متصل شده‌اند و ملزم هستند قبل از صدور بلیت با استفاده از کد ملی مسافران سلامت یا ابتلای آنها را استعلام و در صورت بیمار بودن فرد از ارائه بلیت به او خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر