پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۶۹۴
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: روزنامه جمهوری اسلامی در باره طرح ضدبرجامی مجلس نوشت: اولین نتیجه طرح مصوب مجلس، جهش مجدد قیمت ارز و به تبع آن سایر مایحتاج مردم بوده است و از این بابت باید به مجلس یکدست انقلابی تبریک گفت که ظاهراً عدم اقبال عمومی به انتخاب این حضرات را اینگونه پاسخ می‌دهند.

مانع‌تراشی و سنگ‌اندازی در مسیر حرکت سیاست خارجی به نفع کیست و مصلحت مردم و نظام را مدنظر دارد یا در ورطه شکست انداختن رقیب را؟

اشتباه محض است که آقایان خیال کنند راه برای انتخابات 1400 هموار می‌شود برعکس با این اقدامات تلافی‌جویانه حتما موقعیت حداقلی فعلی را نیز از دست خواهند داد. چون حافظه تاریخی مردم کار می‌کند و بخوبی می‌داند همه سردمداران این رویکردها با اصل برجام و مذاکره موافق بودند و صریحاً می‌گفتند مگر می‌شود با آمریکا مذاکره کرد بدون آنکه بالاترین سطوح تصمیم‌گیری نظام اجازه نداده باشد؟

حال که علیرغم مخالفت دولت و وزارت خارجه،زور خط‌دهندگان افراطی چربیده و برای تصویب کلیات طرحی که سفره امروز ملت را ازدیروز کوچک‌تر کرده است،الله‌اکبر می‌گویند به آنان امیدی نیست چون غیر از منافع خود به چیز دیگری نمی‌اندیشند، فقط این امیدواری باقی است که این در حد یک حرکت سیاسی نمادین در پاسخ به ترور شهید فخری‌زاده باقی بماند، و مراجع بالا دستی از بروز تبعات سنگین این اقدامات که دولت و دستگاه دیپلماسی و نارضایتی عمومی را نشانه رفته است، جلوگیری نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر