جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۷۰۸
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۸

فکرشهر:هنرمند بوشهری برنده نخستین جایزه سال تصویرسازی اشعار سپهری شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، گفت: نخستین جایزه سال تصویرسازی اشعار سهراب سپهری از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد که پس از ارسال آثار شرکت کنندگان به دبیرخانه این مسابقه و داوری آثار به وسیله داوران انتخابی، از میان 214 اثر رسیده به دبیرخانه این مسابقه، 20 اثر به مرحله نهایی این مسابقه راه یافتند.

محمد حسین زندویان افزود: در میان این آثار انتخابی از سوی داوران، اثر هنرمند فاطمه ایرانزاد از استان بوشهر نیز به انتخاب داوران این مسابقه که روز یکشنبه دوم آذر ماه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد به مرحله نهایی این مسابقه راه یافت.

وی افزود: در این دوره از رقابت که با داوری زهره محمدی معین، حورا سایه کوئی و عارفه صباری و نظارت حسین صدقی و حامد فدوی برگزار شد و بیش از هفت ساعت به طول انجامید اثر این هنرمند بوشهری از میان دویست و چهارده اثر راه یافته به این قسمت، به مرحله نهایی این مسابقه راه یافت.

زندویان عنوان کرد: داوری نهایی جایزه سال سهراب سپهری ششم آذر ماه توسط محسن حسن پور، مرتضی اسماعیل سهی و علی بوذری که از اساتید برتر تصویر سازی ایران در محل انجمن تصویرگران ایران انجام شد که نتیجه نهایی آن در اختتامیه جایزه سال سهراب سپهری در اولین فرصت بعد از رفع محدودیت ها برگزار و اعلام می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این هنرمند هم استانی در ادامه رقابت خود نیز موفق بوده و در مسیر فرهنگی هنری خود با کمک پروردگار متعال بالاترین مراتب را طی کند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر