جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۷۶۱
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ طرح انتقال آب دریا به بخش مرکزی دشتی و تنگستان برای ایجاد مزارع پرورش آبزیان بررسی شود.

به گزارش فکرشهر، غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کشاورزی یکی از مشاغل مهم در شهرستان‌های دشتی و تنگستان است و در این راستا تلاش و پیگیری زیادی را برای حل مشکلات مردم این منطقه داشته‌ایم.

وی با اشاره به نشست خود با وزیر جهاد کشاورزی و مسائل مطرح شده در این نشست خاطرنشان کرد: انتظار داریم در راستای اصلاح شیوه آبیاری نخیلات در شهرستان تنگستان به ویژه شهر اهرم و همچنین مبارزه جدی با آفت چوب‌خوار نخیلات اقدامات لازم صورت گیرد.

کرمی همچنین بر حل مشکل گوجه‌کاران شهرستان دشتی به ویژه بخش کاکی و بخش شنبه و طسوج تاکید کرد و اضافه کرد: ضمن تعریف مشخصی از بستر و حریم رودخانه مند برای انجام امور کشاورزی، اراضی حاشیه این رودخانه ساماندهی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر تأمین منابع و تسهیلات لازم برای توسعه طرح‌های گلخانه‌ای و آبزی‌پروری تاکید و بیان داشت: طرح انتقال آب دریا به بخش مرکزی دشتی و تنگستان برای ایجاد مزارع پرورش آبزیان بررسی و اجرا شود.

وی گفت: با دستور وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد مدیرکل جهاد کشاورزی استان با معاونین وزارتخانه نشست‌هایی برگزار و پیگیری لازم نسبت به مصوبات به عمل آورده و نتایج را گزارش دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر