سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر؛
فکرشهر - مهناز ایلانی: رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از تمرینات تیم نوجوانان هندبال ساحلی،با اصحاب رسانه به گفت و گو پرداخت...
کد خبر: ۷۹۷۶۵
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴

فکرشهر - مهناز ایلانی: رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از تمرینات تیم نوجوانان هندبال ساحلی،با اصحاب رسانه به گفت و گو پرداخت.

به گزارش «فکرشهر»،علیرضا پاکدل گفت: در جلسه ای که با استاندار برگزار شد، دستاوردهای خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: قرار شد سالن سه هزار نفری شهر بوشهر که در حال ساخت است به نام خانه هندبال بوشهر در اختیار هیات هندبال قرار بگیرد.

پاکدل افزود: مدیر کل فنی و حرفه ای و معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز قول مساعد داده اند که در مجموعه فنی و حرفه ای یک زمین هندبال ساحلی با استاندارد های روز بین المللی ظرف چند ماه آینده احداث شود.

رییس فدراسیون هندبال در پاسخ به علت ناشناخته ماندن هندبال گفت: با ناشناخته ماندن هندبال مخالفم. هندبال یک زمانی نایب قهرمان آسیا بوده،11 لژیونر در لیگ های مختلف اروپا داریم و در سال های اخیر در هندبال ساحلی جزو تیم های اول آسیا بوده ایم.

علیرضا پاکدل ادامه داد: قبول دارم طی پنج سال گذشته بنا بر بی ثباتی مدیریتی آسیب هایی واردشده است اما به سمتی حرکت می کنیم که در یک بازه زمانی مشخص بتوانیم هندبال را به جایگاهی که لایقش است، برسانیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:هندبال بوشهر الحمداله در جایگاه خوبی است. در طول تاریخ بازیکنان خوبی در هندبال بوشهر به خصوص از شهر برازجان عضو تیم ملی بوده اند.

احمد بهروزیانفرد ادامه داد: هدف ما توسعه هندبال سالنی و ساحلی است، چرا که استان ما با توجه به ساحلی بودن آن انتظار می رود در بازی های ساحلی حضور داشته و موفقیت کسب نماید.

وی در ادامه افزود: تیم داری کار سختی است و اداره ورزش و جوانان  وظیفه اش تیم داری نیست ولی ما باید به دنبال ظرفیت ها و پتانسیل ها باشیم. ما همه حمایت می کنیم ولی در همین حال باید دنبال اسپانسر نیز باشیم‌.

بهروزیان فرد هدف اصلی اداره ورزش را میزبانی اردو های بین المللی و مسابقات کشوری با حفظ و ساخت زیر ساخت ها عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: احداث خانه ژیمناستیک شهرستان دشتستان به زودی شروع خواهد شد و ان شااله که بتوانیم تا پایان سال آن به اتمام برسانیم.

سرمربی تیم هندبال ساحلی نوجوانان نیز گفت: کیفیت اردوها بسیار مطلوب است و اردوی برازجان یکی از بهترین اردوهایی است که ما در چند وقت گذشته برگزار کرده ایم.

مهدی قشقایی راد افزود: سعی کردیم در کنار تمرینات، تدارکات برگزاری دو مسابقه دوستانه را نیز ببینیم که یک مسابقه را روز گذشته با تیم برازجان برگزار کردیم و یک مسابقه دیگر هم خواهیم داشت.

قشقایی راد اضافه کرد: بازی های آسیایی 13 بهمن ماه برگزار می شود و تا اعزام تیم 6 مرحله دیگر اردو خواهیم داشت.

رضا مصباحی، مربی برازجانی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان، گفت: تعداد قابل ملاحظه ای از دشتستانی ها عضو تیم ملی هستند که در حال حاضر با وضعیتی که 80 بازیکن دعوتی داشته ایم و خروحی آن 18 نفر بوده است، 4 بازیکن از استان بوشهر داریم که دو نفر از آنها دشتستانی هستند.

سر مربی ستارگان دشتستان گفت: هدفمان از حضور در دور دوم مسابقات حفظ امتیاز حضور در لیگ برتر بود و بعد از مسابقات تمام تلاش خود را به کار بسته و در حال برگزاری تمرینات خوبی هستیم.

رضا عباسی افزود: تیم به 50 تا 60 درصد آمادگی خود رسیده و سعی می کنیم تا قبل از شروع بازی اول دور بعدی مسابقات که 19 آذرماه در شهر شیراز و مقابل گچساران خواهد بود، بتوانیم درصد آمادگی خود را افزایش دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر