پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۱۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۷۹۷۶۸
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۲

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۱۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر از دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۸ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه یک آقای ۶۰ ساله بدون بیماری زمینه‌ای روز گذشته فوت‌شده‌است که تست کرونای وی امروز مثبت اعلام‌شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: هم‌اکنون ۲۴ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۱۱ مورد با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۶ هزار و ۹۷۵ نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان داشت: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جا‌‌ن‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۳ آذرماه به عدد ۸۱۵ ‏رسیده است که از این تعداد ۸۱۱ نفر مورد مثبت قطعی و ۴ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 13 آذر 1399

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، سیما سادات لاری بیان کرد: از دیروز تا امروز (۱۳ آذر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۹۲۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و سه هزار و ۴۹۴ نفر رسید.

لاری تاکید کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۹ هزار و ۳۴۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۶۹۹ هزار و ۳۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

بنابر اظهارات لاری، ۵۸۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۷۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی همچنین درباره استان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی بیان کرد: در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر