پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۸۱۴
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ناپایداری‌های جوی در روزهای شنبه و یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز دوشنبه هفته پیش رو بر روی دریا و در سطح استان است.

وی اضافه کرد: در برخی از ساعات با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد، بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود ناپایداری‌های جوی در روزهای شنبه و یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار باشد.

وی افزود: همچنین از روز یکشنبه ضمن وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس و تداوم آن تا اواخر هفته، دمای هوا نیز در این مدت در سطح استان روند کاهشی خواهد داشت.

مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و در برخی ساعات بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد غالباً شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر