چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۸۱
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت ۴۶ تیم اجرایی شامل نظارت، بیماریابی و مراقبت بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نادری روز دوشنبه  در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ شهرستان دشتی  افزود: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بسزایی در کاهش تعداد مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از ابتلا به ویروس کرونا داشته و منجر به تغییر رنگ شهرستان دشتی از نارنجی به زرد شده است.

وی یادآورشد: در قالب این طرح یکهزار و ۱۰۰  بازدید و نظارت بر اصناف و اماکن عمومی انجام و ۱۹ واحد متخلف نیز در شهرستان دشتی پلمب شده است.

نادری تاکید کرد: بازدیدها و نظارت‌ها همچنان باید با جدیت ادامه داشته باشد و با هرگونه تخلف و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: امسال هیچ گونه نمایشگاهی در این شهرستان برگزار نمی‌شود و آیین‌های تشییع، عزا و شادی نیز با حضور کمترین افراد و رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

فرماندار دشتی از شهروندان خواست از برگزاری دورهمی شب یلدا خودداری کنند تا وضعیت کرونا در شهرستان به حالت اول بازنگردد.

وی افزود: آموزش و پرورش باید از هم اکنون تمهیدات لازم برای رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در خصوص برگزاری امتحان‌های نهایی را به کار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر