چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۴۲۳
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: اجرای پروژه‌ی گذر ۳۲ متری فاز یک امام خمینی(ره) توسط شهرداری برازجان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، شهردار برازجان اظهار داشت: در سال های اخیر در مناطق شرقی شهر برازجان، شاهد افزایش جمعیت و تراکم مناطق مسکونی بود‌ه ایم در حالی که توسعه‌ی زیرساخت های شهری متناسب با افزایش جمعیت در این مناطق صورت نگرفته است.

محمدحسن محمدی افزود: احداث مسیرهای دسترسی استاندارد را می‌توان یکی از اساسی‌ترین زیرساخت های توسعه‌ای دانست که می تواند زمینه‌ساز استقرار دیگر امکانات شهری در چنین مناطقی باشد.

وی ادامه داد: پس از سال ها انتظار، اجرای پروژه‌ای  که از خواسته‌های مهم اهالی مناطق مسکونی شرق بلوار دلاوران لُرده بود اجرایی شد که با توجه به تراکم جمعیت این منطقه، کمک قابل توجهی به تسهیل رفت و آمد شهروندان ساکن این محله خواهد کرد.

شهردار برازجان در خصوص ابعاد اجرایی این پروژه گفت: گذر ۳۲ متری فاز یک امام خمینی(ره) به طول ۶۵۰ متر، عرض ۳۲ متر و مساحت کل ۲۰۸۰۰ مترمربع احداث خواهد شد که شامل مساحتی بالغ بر ۱۲۳۵۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت را شامل می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه گذر ۳۲ متری فاز یک شهرک امام خمینی(ره)، یکی از پروژه‌های مهم شهری برازجان در بخش شرقی این شهر محسوب می شود تصریح کرد: اجرای این پروژه با حداکثر توان به اجرا در آمده است و سعی می کنیم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر