سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۴۴۹
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: مراسم‌گرامیداشت یکمین سالگرد شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در زندان دشتستان همراه با افتتاح آئین دادرسی الکترونیک مددجویان و بازدید از بخش های بهداری، مدرسه قرآنی، اماکن فرهنگی، ورزشی اصلاح تربیت اداره زندان با حضور نوروزی فرماندار دشتستان، حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهرستان، فرماندهی سپاه جواد الائمه، مدیرکل زندان های استان بوشهر و دادستان دشتستان برگزار شد.

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، نوروزی فرماندار دشتستان در این آیین با اشاره به اینکه سردار شهید رضایت خدای متعال را در خدمت به آرمان های انقلاب و مردم می دانست گفت: بزرگترین درسی که شهید سلیمانی به ما می آموزد آن است که فرصت خدمت به مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدر بدانیم و همه ما تلاش کنیم گامی در راستای خدمت به ملت شریف ایران برداریم.

وی ضمن اشاره به اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان دشتسان گفت: زندان کانون اصلاح و تربیت است و در نظام اسلامی باید بستر بازپروری فراهم باشد و بحمدالله اقدامات حوزه های مختلف زندان دشتستان قابل توجه است و نشان از هدفمند بودن اصلاح وتربیت است.

حجت الاسلام و المسلمین مصلح نماینده ولی فقیه در دشتستان و امام جمعه برازجان نیز ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی ایشان را مالک اشتر رهبری دانست و با برشمردن خصایص این شهید بزرگوار بیان داشت: شهید سلیمانی دارای اخلاص در عمل و عملش خالصانه و برای رضای خدا بود.

مصلح بیان کرد: او خدمت به مردم را سرلوحه زندگی خود می دانست و حضور میلیونی مردم شریف ایران در تشییع پیکر مطهر او شاهدی بر این مدعاست.

سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان نیز با ذکر خاطراتی از منش و زندگی سردار شهید وی را مدیر و فرماندهی توانمند در میدان نبرد و سایر امور مردمی دانست.

 مقبلی سرپرست زندان های استان نیز با اشاره به ابعاد مختلف زندگی سردار شهید سلیمانی، وی را فردی آگاه به مقتضیات زمان، مدیر و مدبر و فرمانده ای سلحشور در جبهه های نبرد دانست و گفت: شهید سلیمانی محور مبارزه منطقه ای علیه تروریسم بود و تلاش های هدفمند او نقش بسیار موثری در سرکوب داعش و تقویت امنیت منطقه داشت.

به گزارش فکرشهر،  یکشنبه ۱۴ دی ماه، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن فرهنگی‌-مذهبی شهید گنجی زندان دشتستان همراه با افتتاح آئین دادرسی الکترونیک مددجویان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بازدید از بخش های بهداری، مدرسه قرآنی، اماکن فرهنگی ، ورزشی اصلاح تربیت اداره زندان با حضور فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان ، حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح امام جمعه شهرستان، زراعتگر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، سرهنگ غلامپور فرماندهی سپاه جواد الائمه شهرستان، مقبلی مدیرکل زندان های استان بوشهر، حیدری دادستان دشتستان، اسفندیاری مدیر اداره زندان شهرستان و سرهنگ جماعتی فرمانده بسیج اداری دشتستان صورت گرفت. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر