جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس شبکه بهداشت و درمان خبر داد:
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ماسک در ۳۱ اداره این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۸۱۵۵۵
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ماسک در ۳۱ اداره این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ماریا خویشدوست در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ماسک در همه ادارات ضروری است و جهت کنترل و جلوگیری از ورود افراد مبتلا به ادارات از این اقدام انجام گرفته است.

وی افزود: بیماری کرونا یک بیماری مرگباری است، و نباید فریب عادی‌سازی‌ها را بخوریم و لازم است مثل هفته‌های اخیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم تا تلاش‌های حوزه بهداشت و درمان و سایر نهادهای مرتبط از دست نرود و دچار خسارت‌های جانی و مرگ عزیزانمان نباشیم.

خویش دوست با تأکید بر اینکه تمامی ادارات باید نسبت به نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ماسک جهت کنترل و جلوگیری از ورود افراد مبتلا به ادارات و اماکن پرتردد اقدام کنند گفت: اپلیکیشن ماسک باید در بازرسی ادارات در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جزو شاخص‌ها لحاظ شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان کرد: در نرم‌افزار «ماسک» می‌توانید نقشه ابتلا به کرونا در کشور، شهر و محل زندگیتان را ببینید و از مناطق آلوده دوری کنید، همچنین می‌توانید با پاسخ منظم به سؤالات اپلیکیشن احتمال ابتلایتان به کرونا را بسنجید و اگر بدون اینکه بدانید با مبتلایان کرونا در تماس بوده‌اید، مطلع شوید تا بتوانید احتیاط بیشتری برای مبتلا نکردن دیگران کنید.

ماریا خویشدوست تصریح کرد: ماسک برنامه کاربردی موبایل است که با شعار “پویش مردمی علیه کرونا"و برای شکست زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا  ساخته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر