پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد و در روز جمعه احتمال بارش‌های پراکنده در استان وجود دارد...
کد خبر: ۸۲۰۲۷
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد و در روز جمعه احتمال بارش‌های پراکنده در استان وجود دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا غبار محلی، در برخی نقاط مه صبحگاهی و وزش ملایم باد در طول روز از پدیده غالب در سطح استان است.

وی خاطرنشان کرد: از فردا بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده خواهد شد و روز جمعه وقوع بارش‌های خفیف باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در برخی نقاط مه صبحگاهی و از فردا افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ و بر روی دریا طی ساعاتی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی تصریح کرد: در این مدت ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل مرکزی و جنوبی استان طی امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر