جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۰۸۸
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به دعوت نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی برای بازدید دو روزه از تاسیسات و پایانه های نفتی در جزیره خارگ، منطقه نفتی بهرگان و نیروگاه اتمی بوشهر به استان بوشهر سفر کردند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداو سیما مرکز بوشهر، رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه خارگ از افتخارات ایران اسلامی و از مهمترین مراکز تأثیرگذار و نقش آفرین در اقتصاد ملی است، گفت: امروز توفیق داشتیم که با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از خارگ عزیز و پایانه های نفتی این جزیره بازدید کنیم.

عبدالکریم جمیری گفت: صنعت نفت تلاش های زیادی داشته است و مردم عزیز خارگ هم از خودگذشتگی و همت والایی داشته اند تا نقش استراتژیک این جزیزه در عرصه اقتصاد امروز اینقدر درخشان و مثمرثمر باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون انرژی وظیفه دارد مسائل مهم صنعت نفت را برای تقویت این صنعت و رفع موانع و مشکلات پیش روی آن به خوبی بشناسد و برای ایفای نقش مجلس شورای اسلامی در دو حوزه قانونگذاری و نظارت میدانی برنامه های مناسب ارائه بدهد.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر و جزیره خارگ از شرکت پایانه های نفتی، شرکت نفت فلات قاره و شرکت پتروشیمی خارگ بازدید کردند و با با مظاهر خودکفایی و بومی سازی صنایع و تجهیزات مورد استفاده در تاسیسات عظیم نفتی و همچنین معضلات و مشکلات این صنعت آشنا شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر