جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۰۹۶
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با هدف اعمال مدیریت مصرف گاز و برق و کاهش بار شبکه، طرح جهادی کشف و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز، ماینرها (دستگاه‌های استراج ارز دیجیتال) در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، صادق زنده‌بودی جمعه در آیین آغاز این طرح کشوری در بوشهر افزود: انشعاب‌های غیرمجاز منجر به ایجاد تلفات، افزایش بار شبکه و اعمال خاموشی‌های ناخواسته در  شبکه برق می‌شوند که ساماندهی آنها  در استان بوشهر هدف اساسی این مانور است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه به تازگی فعالیت ماینرها به کمبود برق در کشور دامن زده است کشف و قطع برق این دستگاه‌ها در استان بوشهر  در دستور کار قرار گرفته است.

زنده‌بودی ادامه داد: اولویت نخست این شرکت تأمین برق مشترکان خانگی است و به همین منظور تمام ظرفیت‌ها برای تامین برق پایدار آنها به کار گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به کمبود گاز در برخی از استان‌های کشور از مشترکان هم استانی انتظار می‌رود در راستای تامین برق و جلوگیری از خاموشی، مدیریت مصرف گاز و برق را در اولویت قرار دهند.

زنده‌بودی با تقدیر از مشترکان برق برای صرفه‌جویی و گذر بدون خاموشی از تابستان گفت: امید می‌رود این همکاری در مقطع کنونی که برخی از مشترکان با کمبود گاز مواجه هستند نیز با موفقیت ادامه یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر