پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۱۸۵
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: تیم بانوان هیات تنیس استان بوشهر که از مرحله گروهی مقدماتی به عنوان سرگروه صعود کرده بود، شامگاه شنبه در نخستین دیدار خود مقابل هیات تنیس البرز با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد.

 به   گزارش فکرشهر از ایرنا، این مسابقات از روز چهارشنبه مورخه ۲۴ دیماه در جزیره کیش آغاز شده است و تیم تنیس دختران بوشهر با ترکیب مرضیه افضل نیا، پریسا بحرینی و ریحانه کمالی با ۳ برد پیاپی برابر هیات تنیس اصفهان، تهران و گل گهر سیرجان به عنوان سرگروه از گروه خود صعود کرد و به جدول اصلی مسابقات راه یافت.                                  

در این مرحله از مسابقات ۱۶ تیم از گروه‌های هشت گانه به مرحله حذفی راه می‌یابند و تیم هیات تنیس استان بوشهر در این دور با تیم‌های آروکو، هیات تنیس البرز و زیراکس تهران هم گروه است.

رئیس هیات تنیس استان بوشهر پس از این دیدار در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: این تیم از یک ماه پیش از مسابقات در اردوی آمادگی به سر می‌برد و با آمادگی بدنی، فنی و روحی کامل در مسابقات شرکت کردند که درخشش  در مرحله اول نشان دهنده این آمادگی است.

اصغر معصومی افزود: دختران بوشهر شب گذشته تا نیمه شب در مرحله اول مسابقات به رقابت پرداختند در حالی که تیم البرز استراحت کافی داشته است و همین عامل سبب شکست بوشهر در اولین دیدار این مرحله شد.

وی با اشاره به اینکه نماینده بوشهر دارای رنکینگ نیست و به همین دلیل مجبور به شرکت در مسابقات گروهی مقدماتی شد، اظهارکرد: باتوجه به آمادگی بازیکنان و شناخت حریفان، پیش بینی می‌شود تیم بوشهر در این مرحله از مسابقات نیز  نمایش خوبی از خود ارائه دهد و از گروه خود صعود کند.

رئیس هیات تنیس استان بوشهر گفت: بازیکنان هیات تنیس بوشهر در این رقابت‌ها همگی زیر ۱۸ سال هستند و سرمایه خوبی برای تنیس استان هستند.

تیم بانوان هیات تنیس استان بوشهر فردا ساعت ۱۰ صبح در دومین دیدار خود به مصاف آروکو می‌روند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر