جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اورژانس شهرستان دشتستان از واژگونی و سقوط خودرو سمند به درون پل در محور کلمه به بوشکان خبر داد...
کد خبر: ۸۲۳۴۰
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: رئیس اورژانس شهرستان دشتستان از واژگونی و سقوط خودرو سمند به درون پل در محور کلمه به بوشکان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا شبانکاره فرد‌ در خصوص این حادثه گفت: حوالی ساعت ۹:۳۵ روز سه شنبه- 30 دی ماه- گزارش واژگونی خودرو سمند و سقوط آن به درون پل در محور کلمه به بوشکان به مرکز اورژانس ۱۱۵ دشتستان اعلام شد.

وی ادامه داد:  با توجه به تعداد مصدومین و وخامت حال آن ها سریعا دو آمبولانس مرکز اورژانس ۱۱۵ کلمه و بوشکان به محل اعزام و پس از ارزیابی بیماران و انجام اقدامات درمانی در صحنه،  بیماران را به درمانگاه بوشکان اعزام کردند.

شبانکاره فرد افزود: اما در حین انتقال به درمانگاه با توجه به پایین بودن سطح هوشیاری و وخامت حال مصدومین، درخواست اورژانس هوایی از مرکز اورژانس استان صورت گرفت.

رئیس اورژانس شهرستان دشتستان تصریح کرد: بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ سریعا به بوشکان اعزام و دو مصدوم این حادثه به بیمارستان بوشهر و مصدوم دیگر توسط اورژانس ۱۱۵ کلمه به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند.

وی ضمن تشکر از مسوولان بخش بوشکان که هماهنگی های لازم را جهت لندینگ بالگرد اورژانس هوایی فراهم کردند گفت: امیدوارم با همت و تلاش مسوولان بخش بوشکان و ارم، جانمایی پد بالگرد اورژانس ۱۱۵ با توجه به صعب العبور بودن و حادثه خیز بودن راه های مواصلاتی این دوبخش هرچه سریع تر انجام پذیرد تا شاهد تسریع در روند امداد رسانی به مصدومین و بیماران باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر