سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۳۸۲
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان با همکاری انجمن های محیط زیستی به مناسبت هفته هوای پاک، صبح چهارشنبه -یکم بهمن ماه- برنامه محله پاک را در محله شهید اسدی ۲ برگزار کردند. 

به گزارش فکرشهر، در این برنامه که پرسنل پاکبان شهرداری به نظافت و پاکسازی محله و مدیریت و پرسنل فضای سبز، سیما و منظر شهری شهرداری برازجان نیز در پارک این محله نهال کاری و درختان موجود را هرس و نیمکت ها و وسایل ورزشی پارک را رنگ آمیزی کردند. 

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان و همکاران وی به همراه تعدادی از فعالان محیط زیستی از انجمن زمین پاک دشتستان، انجمن دیده بان زیست بوم برازجان و انجمن فرهنگ سازان سبز اندیش دشتستان به درب خانه ها رفته و ضمن پایش مشکلات حوزه شهری محله به ویژه در حوزه پسماند، آموزش های لازم در زمینه تفکیک پسماند از مبدأ، فرهنگ محیط زیستی و دادن کیسه های پلاستیکی به خانواده ها برای تفکیک پسماند را انجام دادند.

برنامه محله پاک برنامه ای در راستای فرهنگ سازی همگانی برای داشتن شهری سبز و پاک است که به همت انحمن زمین پاک دشتستان برگزار شده و با همکاری دیگر انجمن های محیط زیستی با این انجمن ادامه خواهد داشت. 

عکاس: مجتبی سعادتی

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر