جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان تشریح کرد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با عنوان سرمایه دار و صاحب کارخانه از تعدادی بازرگانان استان‌های بوشهر، فارس و تهران ۳۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد...
کد خبر: ۸۲۴۳۹
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با عنوان سرمایه دار و صاحب کارخانه از تعدادی بازرگانان استان‌های بوشهر، فارس و تهران ۳۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی افزود: در پی شکایت تعدادی افراد مال باخته درخصوص وقوع کلاهبرداری میلیاردی، گروه ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

وی گفت: در تحقیقات مشخص شد، فردی با عنوان سرمایه دار، صاحب کارخانه و شرکت اعلام می‌کرده که قادر به تهیه و واگذاری خودرو، اقلام خوراکی به ویژه برنج است و به این ترتیب از تعدادی تاجر در استان‌های بوشهر، فارس و تهران مبالغی را از ۲۰ تا ۵۰ میلیارد ریال و در مجموع ۳۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و بدون انجام تعهدات به مکان نامعلومی فرار کرده است.

سردار واعظی افزود: متهم در بازار فعالیت می‌کرده و بر خرید و فروش کالا اشراف داشته است که همین امر سبب شده بود تا به راحتی متقاضیان را توجیه و آنان را اغفال کند. افراد مال باخته هم که فقط با هیاهوی بازار در صدد خرید کالایی بودند که به طور مرتب در بازار کمیاب شود و ارزش افزوده داشته باشد، به او اعتماد می‌کردند و سرمایه خود را در اختیار این فرد قرار می‌دادند.

ویگفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری شگرد‌های پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه متهم را در شهر تهران شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر