پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۵۱۰
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: امام جمعه خارگ با بیان اینکه مشکل ایاب و ذهاب اهالی جزیره باید برای همیشه حل شود، گفت: این وضعیت تردد زیبنده جزیره خارگ نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی در خطبه‌های نماز جمعه خارگ با اشاره به موضوع سالروز وفات ام البنین اظهار داشت: این روز به عنوان روز همسران و مادران شهید است که مقام این عزیزان باید ارج گذاری شود.

وی افزود: اقدامات ارزشمندی در رزمایش نیروهای مسلح صورت گرفته که این همت والا جای تقدیر دارد. توان دفاعی فرزندان ایران اسلامی بسیار بالاست و این هوشیاری و توانمندی نیروهای مسلح بوده که ترس را دل دشمنان ایران اسلامی ایجاد کرده و این توان دفاعی بالا بازدارنده است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: در آستانه آغاز دهه مبارک فجر انقلاب هستیم که با سرلوحه قرار دادن اصول بهداشتی و رعایت پروتکل‌های به پیشواز این دهه گرامی خواهیم رفت.

کمالی با اشاره به مشکل ایاب و ذهاب اهالی صبور خارگ خاطر نشان کرد: زیبنده جزیره خارگ نیست، چرا مسئولان چشم و گوششان را بسته‌اند.

وی تاکید کرد: اگر این جزیره مهم است پس چرا چهل سال است که مشکل ایاب و ذهاب حل نمی‌شود. زیبنده نیست زن و بچه مردم با قایق تردد کنند.

امام جمعه خارگ ادامه داد: ما به مسئولان استان امید نداریم. از رئیس سازمان بنادر و دریانوردی خواهش می‌کنیم که مشکل مردم را برای همیشه حل کند. همانطور که مشکل تمام بنادر را حل کردند مشکل مردم خارگ را حل نیز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر