شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۵۱۱
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: برخی مدیران در موضوع اشتغال جوانان بومی در پارس جنوبی جفا می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: از مصادیق افراد مؤمن و با تقوا می‌توان سردار دل‌ها شهید سردار سلیمانی را معرفی کرد که نمونه انسانی مؤمن و متقی است.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی تا در بین ما بود آنچنان او را نشناختیم. در نظام ما اشخاص تا در قید حیات هستند خوب معرفی نمی‌شوند. از خصوصیات بارز این شهید این بود خالص و مخلص بود، خودش را وقف راه خدا و مسیر حق کرده بود، اهل شعار نبود، اهل عمل بود، مرد میدان عمل بود، خدا محوری به معنای واقعی کلمه در زندگی او موج می‌زد و به عنوان یک فرد مؤمن می‌تواند برای اقشار جامعه و نسل‌های بعد الگو باشد.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند ما عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد. خواسته ما رفع تحریم‌ها است. این سخن رهبر انقلاب فصل‌الخطاب است. آقای رئیس جمهور چرا اینقدر از بازگشت آمریکا به برجام حرف می‌زنند؟ چه خیری دیدند و برجام چه گلی به سر مملکت زده است؟

وی تصریح کرد: باید برگردید و متفکرانه سخن بگویید. مثل رهبر انقلاب هوشیار باشید. رویه شما باید رویه منطقی و عقلانی باشد. سازگار با موازین انقلاب و منویات رهبری باشد به واسطه مدیران بی دقت و ترسو عزت ما کم و بیش از بین می‌رود.

هاشمی نژاد به موضوع اشتغال نیروهای بومی اشاره کرد و گفت: برخی مدیران در موضوع اشتغال تعلل یا جفا می‌کنند. تذکر جدی می‌دهم هر بخشی و هر قسمتی که جفا می‌کنند بدانند در بحث آسایش و امنیت مردم نقش آفرین هستند. اگر نمی‌دانند بدانند و هوشیار و بیدار شوند و عاقلانه بحث اشتغال را دنبال کنند.

وی افزود: بعضی به بسیجی‌ها و مذهبی‌ها کم لطفی و بعضاً ظلم می‌کنند. وظیفه جدی شما مدیران است که اگر کسی به بسیجی‌ها و بچه مذهبی‌ها کم لطفی می‌کند با او برخورد کنید. ملاحظه کاری حدی دارد. جلو گستاخی و جسارت باید گرفته شود.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: هفته گذشته دیدارهایی در مرکز استان داشتم. با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاون سیاسی جدید استاندار دیدار داشته‌ام و راجع به مسائل و مشکلات مردم پیگیری‌هایی را داشتم.

وی افزود: هم چنین در این سفر با مدیرکل دادگستری استان نیز نشست داشتم. این دیدارها صرفاً برای رفع مشکلات مردم بود. من کاری به حرف‌هایی که در فضای مجازی یا رسانه‌های محلی زده می‌شود ندارم. من در عزل و نصب مدیران دخالت نمی‌کنم. گزینه معرفی نمی‌کنم و اگر نکته‌ای لازم باشد می‌گویم و تذکر می‌دهم و وظیفه خود می‌دانم که متذکر شوم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر