سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
فکرشهر: سعید نمکی در حساب اینستاگرام در واکنش به اظهارات امام جمعه قم خود نوشت: در ۲۴ ساعت گذشته مرگ و میر کرونا در ایران سرافراز ۷۵، انگلیس ۱۲۹۰ و آلمان حدود هزار نفر بود. وی ادامه داد: قرار است فرماندهانی که یک سال، غصه خوردند، نخوابیدند، بیمار شدند، شهید دادند تا در عرصه جهانی افتخار بیافرینند، به درخواست پروتکل شکنان تادیب شوند. این است پاداش و قصه پرغصه ما...
کد خبر: ۸۲۵۲۰
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حساب اینستاگرام خود نوشت: قرار است فرماندهانی که یک سال، غصه خوردند، نخوابیدند، بیمار شدند، شهید دادند تا در عرصه جهانی افتخار بیافرینند، به درخواست پروتکل شکنان تادیب شوند.

به گزارش فکرشهر از انتخاب،  سعید نمکی در حساب اینستاگرام خود نوشت: در ۲۴ ساعت گذشته مرگ و میر کرونا در ایران سرافراز ۷۵، انگلیس ۱۲۹۰ و آلمان حدود هزار نفر بود.

وی ادامه داد: قرار است فرماندهانی که یک سال، غصه خوردند، نخوابیدند، بیمار شدند، شهید دادند تا در عرصه جهانی افتخار بیافرینند، به درخواست پروتکل شکنان تادیب شوند. این است پاداش و قصه پرغصه ما.

گفتنی است در پی برگزاری تجمعاتی در شهر قم، برخی مسئولان وزارت بهداشت از جمله علیرضا رییسی معاون این وزارتخانه به این موضوع اعتراض کردند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با انتشار یک فایل صوتی، از علما و مردم شریف قم بابت اظهارات قبلی خود درباره اندازه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی آیین ها و مراکز فرهنگی قم، عذرخواهی کرد.

رییسی تصریح کرد: جملات و نکاتی در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا گفته شد که صرفاً قصد تذکر و رعایت شیوه نامه‌ها بود و به هیچ وجه قصد اهانت به مردم قم، علما، امام جمعه و سایر افراد بزرگ در قم را نداشتم و ندارم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر