سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا از شدت سرما به تدریج کاسته می‌شود و دمای هوا افزایش می‌یابد...
کد خبر: ۸۲۵۵۴
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۳

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا از شدت سرما به تدریج کاسته می‌شود و دمای هوا افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا وزش ملایم باد، غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر برای ساعات آینده در استان بوشهر آسمان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

وی با بیان اینکه جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود، افزود: ارتفاع موج نیز بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

مساعدی با اشاره به کاهش دما در دو روز گذشته در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین دما از منطقه بهرگان در بندر امام حسن با سه درجه و جم، دیلم و برازجان با پنج درجه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از فردا به تدریج از شدت سرما به تدریج کاسته می‌شود و دمای هوا افزایش می‌یابد، از کاهش سرعت وزش بادهای شمالی خبر داد و گفت: با فروکش کردن وزش باد، دریا از فردا آرام‌تر خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر