جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۵۷۰
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر گفت: لیگ تندرستی با هدف مشارکت آحاد مردم و بهبود شرایط جسمی در دوران کرونایی در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدحسین زاهدی‌فرد روز شنبه در نشست هیات‌ ورزش‌های همگانی استان بوشهر با اشاره به برگزاری لیگ تندرستی اظهارداشت: این لیگ با مشارکت ورزشکاران استان بوشهر آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: لیگ تندرستی که برای نخستین ‌بار برگزار می‌شود با استفاده از جذابیت‌ های ورزش رقابتی و رعایت پروتکل بهداشتی مشارکت اقشار مختلف جامعه را مدنظر قرار می‌دهد.

زاهدی‌فرد ارتقا سلامتی جامعه را یک ضرورت دانست و گفت: هرچه مشارکت در حوزه ورزش همگانی افزایش یابد بدون شک به بهبود وضعیت سلامت عمومی جامعه کمک خواهد کرد.

وی افزود: لیگ تندرستی با هدف مشارکت بیشتر ورزشکاران، آشنایی با رشته‌های مختلف همگانی، رقابت کمیته‌ها، ارتقای سطح سلامت عموم مردم و افزایش نشاط و شادابی در این استان آغاز شده است.

زاهدی‌فرد افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این لیگ می‌توانند با ثبت نام در سایت ایران تندرستی، روزانه نسبت به ارسال فیلم ۴۰ ثانیه‌ای از حرکات ورزشی طراحی شده در سامانه و با اعلام کد آن‌ روز اقدام کنند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر اظهارداشت: برای شرکت در لیگ تندرستی باید عضو سایت irantandorosti.ir شد و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز و ارسال ویدئو مورد نظر امتیاز لازم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه هر هفته به چهار نفر از شرکت کنندگان در لیگ تندرستی جوایزی اهدا خواهد شد، گفت: در پایان ، به شرکت کنندگانی که در این لیگ مشارکت بیشتری داشته‌اند جایزه‌هایی اهدا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر