پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر
کد خبر: ۸۳۵۸۸
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۴

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهرگفت: با احتساب چند بازیکن جدا شده بین ۸ تا ۱۰ بازیکن در نیم فصل از این تیم جدا و ۶ بازیکن جدید نیز در جهت تقویت تیم در پست‌های مد نظر کادر فنی به تیم ملحق خواهند شد.

به گزارش فکرشهر، فراز کمالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همه از شرایط خاص ابتدا فصل شاهین مطلع هستند اما با وجود همه محدویت‌ها و زمان کمی که در پیش از فصل داشتیم سعی کردیم تیمی راهی رقابت‌ها کنیم که در نیم فصل اول میانه‌های جدول قرار بگیریم و در نیم فصل دوم با تقویت تیم به دنبال سوق دادن تیم به رتبه‌های بالای جدول باشیم.

وی بیان کرد:  مشکلات تیم شاهین قابل پیش‌بینی بود زمان کم تمرینات پیش فصل و نبود بدن‌سازی باعث شد در همان ابتدای کار ۲ بازیکن کلیدی ما دچار مصدومیت رباط صلیبی شوند و به طور تقریبی در هر بازی نیز با ۳ یا ۴ بازیکن مصدوم و غایب همراه بودیم.

کمالوند ادامه داد: هر چند از نتایج بدست آمده رضایت ندارم اما بازیکنان تمام توان خود را در بازیها گذاشتند و برخی از آنها با وجود مصدومیت در میدان مسابقه حاضر شدند.

کمالوند گفت: بازیکنان با تمام وجود تلاش کرده و با وجود همه مسائل تیم را در میانه جدول حفظ کرده و سعی کردیم فاصله امتیازات با تیم‌های بالای جدول زیاد نشود تا بتوانیم در نیم فصل دوم جبران مافات کنیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر خطاب به هواداران عنوان کرد: حساسیت و نگرانی هواداران را درک می کنم و آنها نیز به طور قطع بدانند که همه مجموعه باشگاه تمام تلاش خود را برای رضایت‌مندی آنها بکار میگیرند و امیدوارم با تقویت تیم در نیم فصل دوم خوشحالی آنها را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: هواداران بهتر از همه شرایط این فصل را درک می کنند، ما زمانی کار را شروع کردیم که تنها دو هفته به آغاز مسابقات باقی مانده بود و از تیم فصل گذشته هم حتی یک بازیکن نیز باقی نمانده بود.
کمالوند افزود:  تمام توان خود را در نیم فصل می‌گذاریم تا بتوانیم شرایط را در نیم فصل دوم تغییر دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر