پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۶۱۱
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: امام جمعه بندر دیر گفت: ملت ایران با عزت و سربلندی به راه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح چهارشنبه در راهپیمایی موتوری و خودرویی با گرامیداشت چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه امروز جای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خالی است، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم را در جامعه خودمان نهادینه کنیم.

وی افزود: عزت طلبی، ظلم ستیزی، ذلت ناپذیری، استکبار ستیزی و ولایت مداری سردار رشید اسلام را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

حسینی با بیان اینکه شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست، ادامه داد: ما امروز به عنوان سربازان ولایت با ولایت تجدید بیعت می‌کنیم.

امام جمعه بندر دیر گفت: ملت ما گرچه امروز سردار خود را در میان خود ندارد اما فریاد او علیه دشمنان و فریاد علیه قاتل سردار سلیمانی بلند است و شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز رهایی ملت ایران از سلطه دشمنان است، یادآور شد: امروز روز آزادی ملت ما از دست آمریکای جنایتکار است و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد.

حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی و شهدا، عنوان کرد: در این چهل و دو سال انقلاب اسلامی ما با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن از کودتاها گرفته تا اقدامات تروریستی و جنگ تحمیلی و تحریم‌های فلج کننده به راه خود ادامه داد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با حضور در صحنه و استقامت و اطاعت ملت از امام و رهبری داهیانه امام به ثمر نشست.

امام جمعه بندر دیر بیان کرد: روزی بود که هواپیمای مسافربری ما را ساقط می‌کردند و قدرت دفاع نداشتیم اما امروز پهپادهای پیشرفته دشمن را به زیر می کشیم و پایگاه استراتژیک عین الاسد آمریکا را با خاک یکسان می‌کنیم و دشمن جرأت حمله متقابل را ندارد.

وی بزرگترین ارمغان امام برای ملت ایران را خودباوری دانست و تأکید کرد: امروز در همه عرصه‌ها ملت ایران با دانشمندان جوانش به خودکفایی و خودباوری رسیده است.

حسینی افزود: با همین هوشیاری و حفظ وحدت و انسجام و اطاعت از رهبری و معنویت و اخلاق، بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق خواهیم بخشید.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به اینکه در دهه پنجم انقلاب گام‌های بلندی خواهیم برداشت، یادآور شد: امروز کسی که ایران اسلامی را تهدید می‌کرد و ظلم و ستم به ملت ما روا می‌داشت با لگد از کاخ سفید بیرون رانده شد و استیضاحش در مجلس سنا رأی آورد.

وی بیان کرد: دشمنان این ملت امروز زبون تر و خوارتر از همیشه هستند و ملت ایران با عزت و سربلندی به راه خود ادامه می‌دهد.

حسینی با تقدیر از مردم شهرستان دیر بخاطر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، تأکید کرد: انتظار داریم همچنان تا زمان نابودی این ویروس منحوس مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر