جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۸۹۵
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۸

فکرشهر: در حالی که کمبود زیرساخت‌های درمانی مطالبه جدی در خارگ است، عضو شورای شهر خارگ از صدور مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در خارگ خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، جزیره خارگ علی‌رغم ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه اقتصادی و درآمدزایی برای کشور دارد، تاکنون از بسیاری از امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز محروم بوده است.

یکی از مشکلات اهالی جزیره خارگ، در حوزه درمانی بوده است که خبرگزاری مهر هم بارها در این مورد مطالبه گری کرده و سعی داشته تا این مطالبه مردم خارگ را به گوش همگان برساند.

هفته گذشته رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از عملکرد تأمین اجتماعی در خارگ، گفته بود: تأمین اجتماعی با وجود درآمد سرشار در خارگ خدمتی ارائه نمی‌دهد.

حالا خبر می‌رسد که مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در خارگ صادر شده است تا یکی از مشکلات قدیمی مردم جزیره خارگ در حوزه درمان تا حدودی رفع شود.

بهروز خواجه عضو شورای شهر خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از به ثمر نشستن پیگیری‌ها برای صدور مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در خارگ خبر داد.

وی اضافه کرد: بیمه شدگان تأمین اجتماعی در سراسر کشور همواره از بهترین خدمات پزشکی متعدد تخصصی و فوق تخصصی بهره مند می‌شوند اما جزیره خارگ علی رغم برخورداری از خیل عظیمی از بیمه شدگان از امکانات اولیه پزشکی بی بهره مانده است.

عضو شورای شهر خارگ ادامه داد: این موضوع احداث درمانگاه تأمین اجتماعی که در شأن مردم جزیره باشد را به مطالبه‌ای بحق از سوی شهروندان تبدیل ساخته بود.

خواجه تصریح کرد: از این رو بر آن شدیم تا با پیگیری و انتقال مطالبه شهروندان به مسئولین این موضوع را بجد پیگیری کنیم. در سال گذشته پیگیری‌ها شدت گرفت و پس از جلسه و مکاتبه با رئیس تأمین اجتماعی و پیگیری‌های مسئولین درمان تأمین اجتماعی در استان خوشبختانه هم اکنون مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در خارگ صادر شده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر