جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار علم و فناوری
کد خبر: ۸۳۹۹۹
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: ۴۶ شرکت دانش بنیان از سراسر کشور دستاوردهای خود را در نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه به نمایش گذاشتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرپرست پارک علم و فناوری استان بوشهر روز سه‌شنبه در اختتامیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه با بیش از ۴۰ غرفه شرکت‌های دانش بنیان آخرین دستاوردهای خود را در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ارائه کردند.

حسن حبیبی افزود: برگزاری نمایشگاه به مدت سه روز در عسلویه فرصتی بود تا شرکت‌های مستقر در منطقه بتوانند نیازهای خود را با استفاده از توان متخصصان داخلی شناسایی و تامین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات، حراست و امنیت پل ارتباطی مناسبی میان فروشندگان اصلی و مشتریان بود.

سعید زرین‌فر افزود: همچنین خریداران با طرح درخواست خود، باعث می‌شوند تولیدکنندگان به ایده‌های نو برای تکمیل ارائه محصول جدید دست پیدا کنند.

زرین‌فر ادامه داد: مدت‌هاست مدیران ارشد کشور بر اولویت خرید محصولات داخلی تاکید دارند و از طرفی، تحریم‌های ظالمانه بیگانگان شرایط مناسبی را برای توانمند سازی تولیدکنندگان داخلی به وجود آورده که شرکت‌های دانش بنیان باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر