پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۲۸۹
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان با انتقاد از کیفیت پائین نان در این شهرستان گفت: نانوایی‌ها موظفند نسبت به بهبود کیفیت نان اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان تنگستان اظهار داشت: در برخورد با کسانی که کالاهای اساسی را احتکار و معیشت مردم را قربانی سودجویی خود می‌کنند، هیچ گونه اغماضی نباید صورت بگیرد.

وی بیان کرد: انجام گشت‌های مستمر و حضور مداوم بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده‌ای سودجو خواهد شد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: برای جذب سهمیه شهرستان در زمینه ارزاق عمومی باید بیشتر تلاش کنیم تا حقوق مردم و شهروندان تأمین شود.

وی افزود: کیفیت نان در سطح شهرستان پایین بوده و نانوایی‌ها موظفند نسبت به بهبود کیفیت نان اقدام کرده و در غیر این صورت سهمیه خبازی‌های متخلف کاهش پیدا می‌کند.

رفیعی‌پور بیان کرد: تأسیسات سیلندر گاز و عرضه کنندگان آن در شهرستان در صورتی که اقدام به عرضه غیرقانونی گاز مایع برای شارژ خودروها کنند برخورد قانونی به عمل آمده و مجوز آنها باطل خواهد شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: دامپزشکی شهرستان ظرف مدت یک هفته نسبت به صدور مجوز فعالیت کشتارگاه تنگستان اقدام کند

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی نسبت به تأمین مرغ و میوه مورد نیاز ایام عید شهرستان اقدام کند.

۹۸ شعبه اخذ رأی در تنگستان

️فرماندار تنگستان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان تنگستان انتخابات را مظهر اقتدار کشور برشمرد و تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و با حضور حداکثری مردم به کار گیریم.

عبدالحسن رفیعی پور تاکید کرد: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است و قانونمداری و رعایت اصل بی طرفی در تمام تصمیم گیری ها و فرایند انتخاباتی، ملاک و معیار قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تنگستان ابراز داشت: اولویت اعضای ستاد انتخابات، قوانین و آئین نامه‌های اجرایی انتخابات است و برای آموزش کارشناسان و اعضای شعب بویژه نمایندگان فرماندار و کاربران به صورت مستمر برنامه ریزی خواهد شد.

رفیعی پور بر هماهنگی کمیته‌های شش گانه ستاد انتخابات تاکید کرد و افزود: با توجه به دو برابر شدن تعداد عوامل اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، هماهنگی اعضای کمیته‌های شش گانه ستاد انتخابات ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان تنگستان آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور و مشارکت حداکثری مردم را دارد و ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها ۲۰ اسفند امسال و شوراهای اسلامی روستاها ۱۶ فروردین سال آینده آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تعداد ۹۸ شعبه صندوق اخذ رأی برای انتخابات در نظر گرفته شده و بالغ بر دو هزار و ۶۰۰ نفر نیروی اجرایی و نظارتی، کار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در شهرستان تنگستان را بر عهده خواهند داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر