جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ممنوعیت تردد خودروها شخصی با پلاک غیر بومی از 18 بهمن ماه به شهر بوشهر خبر داد...
کد خبر: ۸۴۳۱۴
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ممنوعیت تردد خودروها شخصی با پلاک غیر بومی از 18 بهمن ماه به شهر بوشهر خبر داد. 

به گزارش خبرنگار فکرشهر از پلیس، سرهنگ  قدرت الله کشکولی در تشریح این خبراظهار داشت: برابر مصوبه ابلاغی به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و مدیریت سفرها، از روز شنبه 18 بهمن ماه تردد خودروها شخصی با پلاک غیر بومی به شهر بوشهر ممنوع می باشد و متخلفان از این مقررات مبلغ 500هزارتومان جریمه خواهند شد.

وی افزود: تردد شبانه در شهرستان های استان اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی از روز شنبه 18 بهمن ماه، از ساعت 21 تا 3 بامداد ممنوع می باشد و متخلفان از این امرنیز با جریمه 200 هزار تومانی مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر تصریح کرد: در 3 روز پایانی هرهفته، تا آخر سال جاری ورودی های استان به شدت کنترل می گردد و از ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان جلوگیری خواهد شد و برای کسانی که به ضوابط ابلاغی و تعیین شده و سلامت عموم بی توجه باشند برابر قانون جریمه لحاظ خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر