پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۴۱۳
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به دیر بسته شدن این تیم و نبود امکان جذب بازیکنان مدنظر در ابتدای فصل هدف بقا در لیگ دسته یک بود که این مهم اکنون محقق شده‌ و صعود به لیگ برتر در اولویت این تیم قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فراز کمالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همچنین برای نیم فصل نخست برنامه‌ریزی برای جذب حداقل ۲۰ امتیاز صورت گرفته بود که اکنون با وجود چند بازی مانده تا پایان نیم فصل جمع امتیازهای شاهین به ۲۲ امتیاز افزایش یافته است.

کمالوند ادامه داد: از هم اکنون کادر فنی تیم در اندیشه این است تا با جذب بازیکنان با کیفیت، زمینه تقویت تیم بویژه در خط حمله را فراهم کند.

وی افزود: در نیم فصل نیز جذب بازیکن با کیفیت سخت است زیرا تیم‌ها براحتی بازیکنان با کیفیت خود را از دست نمی‌دهند و این روند کار را برای تیم‌هایی مانند شاهین بوشهر سخت می‌کند.

کمالوند با اشاره به وجود بازیکنان بومی و با کیفیت در تیم شاهین بوشهر اظهار داشت: یکی از این بازیکنان ادیب زارعی در پست دروازبان با یک متر و ۹۰ سانتیمتر قد است که در شرایط مناسب از وی برای دروازه‌بانی در تیم استفاده خواهد شد.

وی افزود: سایر بازیکنان بومی تیم از جمله محمدرضا شکیب خو از بازیکنان شایسته و آینده‌دار لیگ محسوب می‌شوند که کادر فنی شاهین برای استفاده از آنها برنامه دارد.

کمالوند در ارتباط با مصطفی احمدی گفت: این بازیکن برای فصل جاری بسیار آماده بود ولی با بدشانسی و پاره شدن رباط از همراهمی تیم محروم شد که باشگاه باید برای طی روند درمانی وی همکاری لازم را داشته باشد.

سرمربی شاهین بوشهر در ارتباط با هواداران این تیم اظهارداشت: اگر کرونا نبود و هواداران قادر به همراهی تیم بودند بدون شک شاهین امتیازهای بیشتری اندوخته بود و در صدر جدول لیگ دسته یک قرار داشت.

کمالوند افزود: با این حال امیدواریم با بهبود شرایط هواداران بتوانند با حضور در استادیوم از تیم خود برای حضور مقتدرانه در لیگ و صعود به لیگ برتر حمایت کنند.

وی یادآور شد: تیم فوتبال شاهین بوشهر در هفته پیش رو دیداری حساس و مهم با فجر شهید سپاسی شیراز دارد که برد در این بازی جایگاه شاهین در بین بالانشینان را تثبیت می‌کند.

کمالوند در ارتباط با مدعیان صعود به لیگ برتر گفت: بجز نمایندگان استان بوشهر در لیگ یک تیم‌های فجر شهید سپاسی، هوادار، مس و بادران از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

شاهین بوشهر اکنون با ۲۲ امتیاز در فاصله ۶ امتیازی تا صدر جدول قرار داشته و ۱۲ اسفندماه در خانه به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر