جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۴۲۴
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کسب رتبه ششم استان در امنیت سرمایه گذاری در کشور که از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام شده، نشانه حمایت جدی استان از سرمایه گذاری است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سعید زرین‌فر در حاشیه افتتاح اسکله بازسازی شده شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر، ساحلی بودن را یکی از بزرگترین توانمندی‌های استان دانست که در حوزه حمل و نقل کالا‌های صادراتی و وارداتی، آبزی پروری وصنایع دریایی ساحلی و فراساحلی بسیار حائز اهمیت است.
 
وی همچنین به فعالیت‌های مهمی که در سال‌های اخیر برای توسعه زیر ساخت‌های بندری انجام شده از جمله ایجاد مجموعه بندری نگین و لایروبی تا عمق ۱۱ متر اشاره کرد و از مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی ایران خواست نسبت‌به اجرای تفاهم نامه بین این شرکت و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص ایجاد سایت مخازن در کنار مجتمع نگین اقدام و در این زمینه سرعت عمل داشته باشند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، حمایت  از سرمایه گذاری در استان را از برنامه‌های مهم و اولویت‌های استاندار و مدیران استان دانست و کسب رتبه ششم استان در امنیت سرمایه گذاری در کشور را که از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام شده، نشانه حمایت جدی استان از سرمایه‌گذاری دانست.
 
طرح بازسازی اسکله شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران از تیرماه پارسال آغاز شد و برای تکمیل آن ۵۱ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
این اسکله برای پهلوگیری کشتی‌های حامل مواد اولیه شوینده و سایر فرآورده‌های پتروشیمیایی در حوزه صادرات فعالیت خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر