جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۵۰۰
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: طرح ملی یکسان‌ سازی روش آموزش والیبال ویژه مربیان کشور از استان بوشهر کلید خورد.

به گزارش فکرشهر، رئیس دپارتمان آموزش، استعدادیابی و مربیان فدراسیون والیبال روز جمعه درگفت و گو با ایرنا در بوشهر گفت: در این طرح تلاش می ‎شود  با ارائه آموزش ‎های لازم ساز و کاری فراهم شود تا شیوه آموزش مربیان والیبال به شکل واحد انجام شود.

عباسی افزود: در افتتاحیه این طرح  در استان بوشهر ۱۳۰ تن از مربیان حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: طرح یک‎سان سازی روش آموزش والیبال پس از استان بوشهر در تبریز اجرا می‏‌ شود و پیش بینی شده تا پایان سال این طرح در چند  استان دیگر کشور نیز اجرایی شود.

عباسی اظهارداشت: طرح یک‏سان ‌سازی در مرحله نخست به صورت تجمیعی و با حضور شماری از مربیان برگزار شده و در دور دوم به ترتیب استان‏‌های داوطب طرح این دوره آموزشی برای مربیان والیبال در سطح ‎های مختلف برگزار می‌‏شود.

وی گفت: هدف اصلی طرح یکسان سازی روش آموزش ارتقا سطح مربیان و دانش آموختگان رشته والیبال است که در دوره زمانی میان مدت آثار آن پدیدار خواهد شد.

عباسی افزود: فدراسیون والیبال در راستای رسالت خود برای برگزاری دوره ‎های آموزشی و ورک‌شاپ‎ها اهتمام ویژه داشته و با رعایت کامل شیوه‎ نامه‌های بهداشتی آنها را یکی پس از دیگری اجرایی می‌کند.

دبیر هیات والیبال استان بوشهر نیز گفت: سیاست فدراسیون والیبال براین است تا کلیه استان‎ها تکنیک‎ های پایه والیبال را به صورت یکسان آموزش دهند که با بهره ‎گیری از ظرفیت مربیان این رویکرد به والیبالیست ‎های لیگ‏‌های مختلف تعمیم داده می ‎شود.

عادل کشاورز افزود: نبود تکنیک‏‌های آموزشی یکسان بدون شک منجر به اتلاف وقت از زمان دوره‏‌های آموزشی فدراسیون والیبال خواهد شد و در همین راستا استان‏‌ها موظف به آموزش تکنیک‌های پایه به والیبال آموزان خود شده‌اند که این مهم به افزایش کیفی دوره‌های مدنظر فدراسیون والیبال نیز کمک می‌کند.

وی ادامه داد: چشم انداز هیات والیبال استان بوشهر نیز این است تا بتواند در سال آینده آقایان و بانوان استان در یکی از لیگ‏‌های کشوری والیبال شرکت کنند.

کشاورز یادآورشد: همچنین تلاش شده تا برای سال آینده که نخستین دوره لیگ برتر ساحلی کشور آغاز می ‌‏شود ۲ تیم والیبال ساحلی استان در این رقابت‏‌ها شرکت کند که تاکنون پیکان دیر برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر