چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: ماموران این یگان، ۳۵ تن چوب قاچاق را در یکی از روستا‌های شهرستان دشتستان کشف کردند...
کد خبر: ۸۴۵۱۳
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: ماموران این یگان، ۳۵ تن چوب قاچاق را در یکی از روستا‌های شهرستان دشتستان کشف کردند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سرهنگ فیض‌الله رزمجو، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی چوب قاچاق در یکی از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان دشتستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت با هماهنگی مقام قضائی و همکاری نیرو‌ی انتظامی دشتستان در بازرسی از این مکان، ۳۵ تن انواع چوب قاچاق از نوع کهور پاکستانی را کشف کردند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان عنوان کرد: ارزش چوب‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر انواع تهدید به جنگل‌ها و مراتع مانند قطع درختان و دست درازی به جنگل‌ها، تغییر کاربری و تصرف و تعدی به اراضی ملی، تخریب عرصه و تغییر کاربری و آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها، مراتب را از طریق تلفن ۱۳۹ به ما اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر