سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۵۲۵
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در برطرف کردن بسیاری از مشکلات و تسریع در امور مردم کمک شایانی می‌کند که برای توسعه و تکمیل خدمات آن در این شهرستان نیاز به زیرساخت‌های بیشتری دارد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری گناوه، غلامرضا مهرجو در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود:  تامین اجتماعی در اجرای دولت الکترونیک و ارایه خدمات به صورت غیرحضوری گام‌های موثری برداشته و یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها و سازمان‌های پیشرو و برتر در این زمینه است.

وی اظهارکرد: الکترونیکی کردن امور بیمه‌شدگان در تامین اجتماعی باتوجه به ارایه  خدمات به اقشار مختلف جامعه و حجم بالای مراجعه‌کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار گناوه بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات تامین اجتماعی برای همه مناطق تاکید کرد و افزود: توزیع عادلانه امکانات و خدمات این سازمان نیاز به بازنگری دارد تا همه نقاط بتوانند به نحو مطلوب از آنها بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی خدمات بهتر و بیشتری در شهرستان گناوه ارایه دهد که در این زمینه برنامه‌ریزی برای احداث بیمارستان و مرکز رفاهی لازم است و  می‌تواند به اشتغال و افزایش امکانات دراین استان و منطقه مثمرثمر باشد.

مهرجو بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی لازم برای همکاری در اجرای برنامه‌ها و افزایش ظرفیت‌ها و امکانات برای ارایه خدمات بهتر تامین اجتماعی را دارند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: اجرای حذف دفترچه خدمات درمانی باعث می‌شود که بسیاری از دغدغه‌های بیمه شدگان در زمینه تمدید و همراه داشتن دفترچه رفع می‌شود و بسیاری از هزینه‌ها کاهش یابد.

عباس دیری افزود: اجرای این طرح در بسیاری از مراکز در دست اجرا است و در برخی از مراکز نیز در حال پیگیری برای حل مشکلات هستیم.

وی گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ که در آن ۳۰ نوع خدمت تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، یکی دیگر از طرح‌های این سازمان است که باعث کاهش مراجعه حضوری به شعب و مراکز شده‌است.

دیری بیان کرد: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کنند.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزارنفر در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر