پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: مرفهانی که دغدغه آن ها حول و حوش مد جدید لباس، جدیدترین گوشی موبایل، آخرین مد ماشین و گذراندن تعطیلات در خوش آب و هواترین جا پرسه می زند و زندگی مردمی که در شرایط بد اقتصادی این چند سال اخیر کمر آنها را خم کرده و ولی نعمت های ما هستند، درد در آن ها ایجاد نمی کند...
کد خبر: ۸۴۷۲۵
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: یکی از اعضای شورای شهر برازجان با ارسال یاداشتی نسبت به عملکرد کارخانه سیمان دشتستان انتقاد کرد و نوشته «دشتستان که خودقطب صادرات سیمان است این روزها نه تنها شاهد تعطیلی  پروژه های عمرانی، بلکه ساخت و سازهای شخصی نیز شده است.»

در یادداشت ارسالی «مهدی نیکنام» که در اختیار «فکرشهر» قرار گرفته، آمده است:

 «بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره):«این ملت حق دارد، دست شما رو گرفته آورده این بالا نشانده، شما باید خدمت کنید به این مردم؛ شما، ما، همه خدمتگزار اینها باشیم و شرافت همه ما به این است که خدمت به خلق خدا بکنیم».

مرفهانی که دغدغه آن ها حول و حوش مد جدید لباس، جدیدترین گوشی موبایل، آخرین مد ماشین و گذراندن تعطیلات در خوش آب و هواترین جا پرسه می زند؛ زندگی مردمی که در شرایط بد اقتصادی این چند سال اخیر کمر آنها را خم کرده و ولی نعمت های ما هستند، دردی در آن ها ایجاد نمی کند. 

واژه مرفهان بی درد بارها در بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دیده و شنیده شده است.

امروز در شرایط بد و سخت اقتصادی و کرونایی که باید مسوولین در کنار این مردم باشند شاهد سکوت و بیخیالی آنها هستیم. 

بعد از کمبود و نایاب شدن روغن، شکر، برنج، پمپرز و...  در استانی که خود قطب تولید و صادرات طلای خاکستری با سه کارخانه بزرگ تولید سیمان دشتستان، ساروج، مند که با ظرفیت روزانه بیش از 10هزار تن در حال فعالیت هستند در ماه های انتهایی به سال و بی مدیریتی مسوولین کشوری، استانی و شهرستان شاهد کمیاب شدن و گران شدن سیمان شده ایم تا جایی که افراد سود جو با گران کردن این محصول مهم باعث نارضایتی و در به در شدن مردم این استان شهید پرور، علی الخصوص شهر برازجان شده اند. 

دشتستان که خودقطب صادرات سیمان است این روزها نه تنها شاهد تعطیلی  پروژه های عمرانی، بلکه ساخت و سازهای شخصی نیز شده است.

این روزها مردم دشتستان جز آلایندگی هوا از کارخانه سیمان دشتستان چیزی بهرمند نشده اند، چه لزومی دارد با این همه مواد اولیه، کارخانه سیمان تولید خود را کم کرده است. فعالان بازار مصالح ساختمانی دلیل بحران کمبود و گرانی در بازار را خیز کارخانه برای افزایش قیمت می دانند.

در حال حاضر افزایش مصالح ساختمانی تاثیر بسیاری برنرخ مسکن گذاشته و فشار مضاعفی را بر مردم به ویژه طبقه ضعیف و آسیب  پذیر وارد کرده است. مسوولینی که کم کاری و بی تدبیری کردند در واقع به مسئولیتشان در برابر مردم شانه خالی نموده اند. حال باید گفت آقایان استاندار و معاونین استانداری، فرماندار و معاونین فرمانداری، امام جمعه شهر، رئیس صنعت معدن در این بحران اقتصادی چشمانتان را به روی مشکلات مردم بهتر باز کنید! شما هم در این دنیا وهم آخرت باید نسبت به این مسئله پاسخگو باشید؛ بنابراین از مسوولین خواهش می کنم هرچه سریعتر جهت رفع مشکل مردم و کمبود سیمان ورود نمایند.»
 

نظرات بینندگان
سلام
|
-
|
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
درود بر شرف آقای نیکنام که درد ورنج مردم برازجان را پیگیری میکنند اما سوال اینجاست که بقیه مسئولین شهرستان پس کجا هستند چرا در مقابل این معضلات سکوت کرده اند؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر