پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۷۲۷
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: طی روزهای پایانی هفته جاری دمای هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در برخی از ساعات به سبب وزش بادهای شمالی عمدتاً در فراساحل، ارتفاع موج دریا در این مناطق به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه با عبور امواج ناپایدار جو، با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در سطح استان، وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: روز پنجشنبه با وزش جریانات جنوبی، دمای هوا در سطح استان به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۴ و بر روی دریا گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل مرکزی و جنوبی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر